fbpx
preîncărcător

Returnarea produselor

 

În cazul în care dorești să returnezi un produs, vom respecta prevederile Ordonanţei Guvernului nr. 34/2015 privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate cu profesioniştii, prin care (numai în condiţiile actului normativ menţionat) ai dreptul ca în termen de 14 zile începând de la ziua la care intri (tu sau o parte terţă) în posesia fizică a produselor să te retragi din prezentul contract.

Pentru a-ți exercita dreptul de retragere trebuie să informezi Paperplane SRL, la [email protected] sau la sediul din Str. Popa Nan 152, ap 2, București cu privire la decizia de a te retrage din prezentul contract, utilizând o declaraţie neechivocă, de exemplu, un email sau o scrisoare trimisă prin poştă în care să ne anunți că dorești să returnezi produsele. Îți vom transmite fără întârziere, pe un suport durabil, de exemplu prin email sau prin poștă, confirmarea de primire a cererii de retragere. Pentru a respecta termenul-limită de retragere este suficient să trimiți comunicarea privind exercitarea dreptului de retragere înainte de expirarea perioadei de retragere.

Dacă te retragi, vom rambursa orice sumă pe care am primit-o de la tine, inclusiv costurile livrării, fără întârzieri nejustificate şi, în orice caz, nu mai târziu de 14 zile de la data la care suntem informaţi cu privire la decizia ta de a te retrage din prezentul contract. Vom efectua această rambursare folosind aceeaşi modalitate de plată ca şi cea folosită pentru tranzacţia iniţială, cu excepţia cazului în care ți-ai exprimat acordul expres pentru o altă modalitate de rambursare; în orice caz, nu ți se vor percepe comisioane ca urmare a unei astfel de rambursări. Putem amâna rambursarea până la data la care primim înapoi produsele sau până la momentul la care ne-ai furnizat dovada că ai trimis înapoi produsele, fiind valabilă data cea mai apropiată.

În cazul produselor cu plată recurentă (abonamente), ne rezervăm dreptul de a anula abonamentul în cazul unor retururi repetate fără o justificare obiectivă din partea clientului.

© Cartea cu Moț